pátek 9. října 2015

Barvy



Pastelky
Mám pastelky mám, jejich barvy znám. Nejvíc se mi zalíbila červená, a také bílá.
Zelená je barvou lesů, fialová barvou vřesu.
Modrá barva je jak moře, hnědá je zem, když se oře.
Šedá s černou nepostačí, když chci kreslit pírka ptačí.
Žlutá se jak zlato třpytí, oranžovou kreslím kvítí.
Mám pastelky mám, jejich barvy znám. Jen já dobře vím, co si nakreslím.

Barvy
Červená je jablíčko, žlutá citrón, sluníčko, zelená je travička, modrá chladná vodička, černá bude pro kočku, hnědá zbude na myšku, utíkej pryč z pelíšku.

Čarovné barvy
Bílá, modrá, červená, žlutá, hnědá, zelená. To jsou barvy barevné, některé i čarovné. Všechny,  všecky, všecinky, jsou nádherné mocinky.

Proč?
Proč je srdce červené?
Proč jsou šaty bílé?
Proč máme sny barevné?
Proč metry přecházejí v míle?


Barvy
Zelená je barva trávy, já neotočím se k ní nikdy zády. Modrá je barva oblohy, to je barva pohody.
Hnědou,tu v přírodě nejvíc najdeš. Když si do lesa někdy zajdeš. Žlutou tu má zase koule velká, jenž svým paprskem tě ráno hledá. červená-ta vyslytuje se v přírodě velmi málo, tu kohout má na  hřebínku,když vede svoje stádo. Bílou barvu nosí labutě, ti na rybníku sedí nehnutě. A zbývá černá jako noc, ta představuje tvrdou moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat